Vechea fotografie…

Mai 21, 2015 § 1 comentariu

Privesc fotografia veche, prăfuită pe care-am făcut-o într-o noapte când eram doar noi pe străzile pustii, uitate de oameni și de timp.

Zâmbești.. Acel zâmbet ce m-a fermecat din prima clipă, făcându-mă să te vreau aproape, tot mai aproape.. Acel zâmbet ștrengar ce mă făcea să uit de timpul ce trecea prin preajma noastră în momentele când, îmbrățișați, ne pierdeam pe cărările iubirii..

Rătăcesc prin ochii tăi albaștri, puri, asemeni cerului pe care-l priveam când, întinși pe iarba crudă, cream vise din noii purtați de vânt. Mă pierd din nou în ei, simțind emoția primei întâlniri dintr-o seară caldă de mai, simțind puritatea sentimentelor ce ne învăluiau..

Îți mângâi chipul, retrăind fiecare clipă când degetele mele se plimbau alene pe obrajii tăi, pe nasul tău, pe buzele tale cărnoase de care nu mă săturam, indiferent cât m-aș fi hrănit din nectarul lor. Retrăiesc fiecare clipă când degetele-mi se plimbau pe trupul tău gol, fierbinte, făcându-te să fii cât mai aproape de mine, astfel încât întreaga noapte să dormi în brațele mele..

Lacrimi curg amare, udând fotografia veche pe care, sunt sigur, ai lăsat-o intenționat când ai plecat, astfel încât seară de seară să retrăiesc tot ce a fost și tot ce putea să fie..

Ai plecat..

Tagged: , , , , , ,

§ One Response to Vechea fotografie…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Vechea fotografie… at Vise prafuite.

meta

